Про наявність порушень працедавців інформуватимуть за новою формою

Податковий кодекс України передбачає застосування податкової соцпільги (далі – ПСП) до нарахованого платнику податку (фізособі – працівнику) місячного доходу у вигляді зарплати тільки за одним місцем його нарахування (виплати). Для цього роботодавцю подається заява про самостійне обрання місця застосування такої соцпільги.
Інколи трапляються порушення цих вимог, і ПСП одночасно застосовується, наприклад, за кількома місцями отримання доходів (пп. 169.2.4 ПКУ). У такому разі працівник втрачає право на отримання ПСП за усіма місцями отримання доходу починаючи з місяця, в якому мало місце таке порушення, та закінчуючи місяцем, в якому право на застосування ПСП відновлюється. Порядок відновлення права на ПСП прописано в абз. 2 пп. 169.2.4 ПКУ.
Частіше такі \”халепи\” якраз і виявляють податкові органи на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок, про що й інформують роботодавців окремим повідомленням про наявність порушень.
З 14.03.2014 р. набрав чинності наказ Міністерства доходів і зборів України \”Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень\” № 86 від 27.01.2014 р.
Водночас наказом Мінфіну України визнано таким, що втратив чинність, власний наказ від 07.03.2013 р. № 384.
Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях

peredplata