У Чернівцях з’явилися зубаті матрьошки

Зубаті матрьошки – символ російської агресії – з\’явилися також на вулицях Чернівців. В рамках кампанії «Не купуй російське!», розпочатої активістами Громадянського руху «Відсіч» ще у 2013 році під час торговельної війни Росії проти України, з листівок і плакатів вони вже закликали українців не купувати товари російського виробництва. Але тепер їх зовнішній вигляд дещо модифіковано: вони у камуфляжі та озброєні автоматами Калашникова.

Плакати та листівки з таким зображенням і закликом не купувати російські товари учасники кампанії поширили на центральних вулицях Чернівців. А поблизу торговельних мереж покупці мали змогу отримати листівки із детальним переліком товарів російського виробництва, які мають стати у нагоді при визначенні країни-виробника, адже не вся російська продукція маркована штрих-кодом \”46\”.

У Чернівцях з’явилися зубаті матрьошки

У Чернівцях з’явилися зубаті матрьошки

Аналогічні поширення проходять у 20-и обласних центрах та великій кількості не тільки міст, але і селищ України. А незабаром, як запевняють активісти «Відсічі», кампанія охопить майже всі регіони країни. Водіям вони пропонують також відмовитись від купівлі російського бензину, розповсюджуючи серед них листівки із переліком АЗС, які належать росіянам.

У такий спосіб активісти прагнуть поінформувати українського покупця, що наші гроші, витрачені на російські товари, можуть і будуть використані Кремлем на війну проти України, окупацію наших територій та фінансування терористів. Мета ж кампанії – спонукати споживачів до адекватної реакції на нинішню агресію Російської Федерації проти України, продемонструвати останній, що український народ рішуче настроєний проти будь-яких зазіхань сусідньої держави на свою територію та готовий згуртуватися та дати відсіч окупанту, зокрема, фінансову.

Ідея бойкоту російських товарів вже отримала в українському суспільстві широку підтримку, про що свідчать соціологічні дані, опубліковані журналістами різних ЗМІ, та зменшення обсягів продажу російських товарів. Доказом цього також є і велика кількість українських містечок та сіл, котрі долучилися до поширення друкованих матеріалів.

Тому активісти планують продовжити поширення озброєних зубатих матрьошок, а також проведення флешмобів «Російське вбиває».