керівник регіонального прес-офісуЗ 1 вересня ПриватБанк почав продаж через сайт bilet.pb.ua, Приват24, а також мережу відділень електронних залізничних квитків з QR-кодом. Як повідомили в банку, такі квитки не потрібно обмінювати в касах на звичайні – достатньо показати провідникові роздруківку електронного проїзного документа або збережену копію квитка на смартфоні, планшеті або ноутбуці. Якщо з якоїсь причини роздруківка квитка відсутня, ідентифікатором квитка можуть виступити паспортні дані пасажира.
«Тепер купівля квитка на поїзд через ПриватБанк дає можливість людині скоротити час на купівлю квитка до мінімуму, – говорить керівник «Центру продажу квитків» ПриватБанку Христина Кармазіна. – Також електронний квиток неможливо втратити, його можна купити не тільки собі, але й друзям або близьким, зазначивши під час бронювання дані пасажира та переслати квиток з QR поштою».
У ПриватБанку купити цифрові квитки на будь-які залізничні напрямки можна за декілька хвилин через спеціальний сайт bilet.pb.ua, Інтернет-банк Приват24 та відділення ПриватБанку. Також у банку працює спеціальний цілодобовий сервіс продажу проїзних документів за коротким мобільним номером 3700. Окрім залізничних квитків, через ПриватБанк можна швидко та зручно придбати квитки на автобус і літак у будь-якому напрямку по Україні та за кордон.
Як повідомили в банку, з початку 2014 року ПриватБанком продано понад 840 тисяч електронних квитків на транспорт, у тому числі 600 тисяч залізничних квитків.
Нагадаємо, що з початку лютого Укрзалізниця запустила в тестовому режимі продаж електронних проїзних документів. Тепер за допомогою мобільного термінала провідник зчитує QR-код квитка та перевіряє відповідність даних. Електронні квитки містять повний обсяг інформації – 20-розрядний номер проїзного документа, прізвище та ім’я пасажира, а також унікальний ідентифікатор договору на перевезення (напрямок, дату відправлення, номер поїзда, вагону, місця тощо).
Вадим Шумейко, керівник регіонального прес-офісу ПриватБанку