До уваги платників: затверджено Порядок електронного адміністрування ПДВ

Кабінет міністрів України постановою від 16.10.2014 р. № 569 затвердив Порядок електронного адміністрування податку на додану вартість, який визначає:
– механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ,
– особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі;
– механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.
Крім того, Кабмін зобов\’язав ДФСУ та Держказначейство здійснити усі необхідні заходи для запровадження з 1 січня 2015 р. електронного адміністрування ПДВ. Зокрема, Держказначейство повинне до 25 грудня 2014 р. відкрити електронні рахунки платникам ПДВ, що зареєстровані платниками такого податку згідно з поданим до 15 грудня 2014 р. Державною фіскальною службою реєстром таких платників.
Як зазначено у Порядку, такий рахунок відкривається автоматично на безоплатній основі і виключно на підставі реєстру платників податку, який ДФС після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає Казначейству. Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 січня 2015 р., —1 січня 2015 року).
Казначейство надсилає ДФС повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення ДФС інформує платника податку про реквізити його електронного рахунка.
У разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Докладніше із текстом Постанови можна ознайомитись за посиланням: http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/KP140569.html

Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях

peredplata