Персональне робоче місце у новому електронному сервісі «Електронний кабінет платника податків» вже облаштували 282 представники чернівецького бізнесу. Протягом десяти місяців через електронний кабінет вже подано 938 податкових декларацій.
Як повідомив начальник відділу супроводження інформаційних систем та адміністрування баз даних ДПІ у м. Чернівцях Володимир Марчук: «вже майже рік функціонує електронний сервіс «Електронний кабінет платника податків» – персональне автоматизоване робоче місце платника податків, робота в якому може здійснюватися з будь-якого, підключеного до Інтернету комп’ютера. Цей сервіс дає можливість платникам податків дистанційно взаємодіяти з Державною фіскальною службою України завдяки використанню сучасних інформаційно-комунікаційних технологій».
Користуючись «Електронним кабінетом», платники в режимі реального часу можуть переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат.
Зокрема, в «Електронному кабінеті платника» громадяни можуть скористатися такими послугами: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар», «Облікові дані».
«Електронний кабінет» стане в нагоді насамперед тим платникам, які приділяють максимальну увагу впровадженню сучасних інформаційних технологій у свою діяльність. Для допомоги користувачам, на головній сторінці «Електронного кабінету платника» розміщено інструкцію щодо його експлуатації, а у розділі сервісу «Довідкова система» – детальна інструкція по роботі з системою»,- зазначив посадовець.
Нагадаємо, що на офіційному порталі ДФС також можна скористатися такими електронними сервісами: «Реєстр страхувальників», «Дані Реєстру платників ПДВ», «Митна статистика», «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера», «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», «Анулювання реєстрації платників ПДВ», «Декларування он-лайн», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність» та ін.
Інформаційно – комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях