Головне управління ДФС у Чернівецькій області констатує, що за десять місяців цього року розглянуто і опрацьовано 136 тис. звернень платників та надано їм понад 64,4 тис. адміністративних послуг. Загалом, в області функціонує 13 Центрів обслуговування платників податків у яких можна отримати понад 100 видів адміністративних послуг.
Кожен працівник ЦОПу у звітному періоді в середньому отримав і опрацював в день майже 15 звернень та надав 283 адміністративні послуги. При цьому, зауважують у відомстві, впродовж поточного року, відсутні скарги на дії цих посадових осіб, які безпосередньо контактують з громадянами в Центрах обслуговування платників.
Здійснюючи аналіз наданих фахівцями адміністративних послуг, слід зазначити, що у загальній їх кількості, провідне місце, вже традиційно, посідає послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. З почату року надано понад 31 тис. таких послуг, що складає 48 відсотків від загалу.
Як і раніше, користуються попитом послуги з взяття на облік реєстраторів розрахункових операцій, реєстрації розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, а також послуги з реєстрації платника єдиного податку. Таких адміністративних послуг надано майже 4,8 тис. та біля 2,9 тис. відповідно.
Варто відмітити, що основним завданням ЦОПів та 115 працівників відомства, задіяних у роботі цих сервісних центрів – є безперебійне забезпечення платників і краян, насамперед, якісними і своєчасними адміністративними послугами, їх повної обізнаності з питань застосування податкового та митного законодавства, а також з питань сплати ЄСВ (шляхом надання консультацій та роз’яснень).
Комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг, які одержуються через ЦОПи, дозволяє як і бізнесменам так, і громадянам скоротити час і видатки на взаємодію з фіскальними органами.
Прес-служба Головного управління ДФС у Чернівецькій області