Чим цьогоріч цікавились у митників буковинці

З початку року до Чернівецької митниці надійшло 43 письмових звернення громадян, що на 9 звернень менше, ніж за відповідний період 2013 року (52), з них 42 заяви (97,7%), 1 скарга (2,3%), пропозиції відсутні. За типом надходження: 20 – безпосередньо від громадян, 17 – через уповноважену особу, 1 – через місцеві органи державної влади, 1 – через інші органи влади, 2 – через депутатів (в інтересах громадянина), 2 – на особистому прийомі (через приймальню громадян). Категорії авторів звернень не визначено. За соціальним станом звернулося: державний службовець – 1, підприємці – 15, безробітні – 1, працівники органів Міндходів (у т.ч. колишні) – 15, соціальний стан не визначено – 11.

Основними питаннями, що порушуються у зверненнях, є питання митної політики, праці і заробітної плати (працевлаштування, працевлаштування (поновлення) колишніх працівників).

Відповіді на звернення надано у строки, встановлені Законом України “Про звернення громадян” (далі – Закон): 4 – вирішено позитивно, на 33 – дано роз’яснення, 1 – повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону, 3 – переслано за належністю.

2 звернення знаходиться на виконанні (термін не настав).

Упродовж звітного періоду на особистий прийом до посадових осіб митниці звернувся 71 громадянин, у т.ч.:

22 – до начальника митниці,

11 – до першого заступника та заступників начальника митниці,

38 – до інших посадових осіб митниці.

Зміст основних питань, що порушують громадяни на особистих прийомах: митна політика – 48, праця і заробітна плата – 16, комунальне господарство – 2, соціальний захист (благодійна допомога) – 3, діяльність органів виконавчої влади – 1.

Категорії авторів звернень не визначено. За соціальним станом звернулося: робітники – 2, селянин – 1, працівники бюджетної сфери – 3, підприємці – 32, безробітні – 6, працівники органів Міндходів (у т.ч. колишні) – 5, соціальний стан не визначено – 18.

Упродовж звітного періоду до Чернівецької митниці Міндоходів надійшло 11 запитів на публічну інформацію, із них: 1 – через уповноважену особу, 10 – безпосередньо від громадян. Тематика запитів: щодо порядку розмитнення транспортного засобу, результатів роботи митниці за 2013 рік, з питань електронного декларування, щодо надання інформації по статусу «резидент» – «нерезидент», щодо переписки митниці з іншим органом Міндоходів.

Відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” відповіді на запити надано у термін до 5 днів.

Упродовж 11 місяців 2013 року до митниці надійшло 19 запитів на публічну інформацію від громадян (з питань тимчасового ввезення громадянами транспортних засобів, надання статистичної інформації, з кадрових питань, щодо транзитного переміщення транспортного засобу).

peredplata