Цьогоріч у січні (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 24099 платників. Відвідувачам надано понад 43 тисячі послуг: консультаційних – 897; інформаційних – 782; адміністративних – 1789 та понад 40 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші). Скарги платниками податків на якість наданих послуг не надсилались. Про це повідомив Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях.
До ДПІ у м. Чернівцях протягом січня надійшло 84 письмових звернення громадян, в т.ч. 7 заяв та 77 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень на 51 зменшилась.
Протягом січня податківці надали відповіді на 9 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили.