Міністерсвом юстиції України оголошено конкурс на заміщення вакантних посад у Чернівцях

Міністерсвом юстиції України оголошено конкурс на заміщення вакантних посад у Чернівцях Міністерсвом юстиції України оголошено конкурс на заміщення вакантних посад:
-заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області з питань державної виконавчої служби – начальника управління державної виконавчої служби;
-заступника начальника Головного територіального управління юстиції у Чернівецькій області з питань державної реєстрації – начальника управління державної реєстрації.

До участі в конкурсі на вищезазначені посади запрошуються громадяни України, які вільно володіють українською мовою, мають повну вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра, стаж роботи за фахом на державній службі та/або за фахом на керівних посадах в інших сферах не менш як п’ять років.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Міністерства юстиції такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов\’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України \”Про засади запобігання і протидії корупції\”;
копію документа, який посвідчує особу (паспорт);
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається Департаментом кадрової роботи та державної служби.
З метою перевірки знань кандидатів на посади керівних працівників головних територіальних управлінь юстиції, Міністерством юстиції запроваджено добровільне тестування.
Для участі у добровільному тестуванні особі необхідно заповнити та подати анкету, що додається.
Документи для участі у конкурсному відборі та анкети для участі у добровільному тестуванні приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному веб-сайті Міністерства.
Документи та анкети приймаються за адресою: м. Київ, вул. Городецького, буд. 13, каб. № 105.
Анкету для участі у добровільному тестуванні можна надіслати на електронну скриньку konkyrsnii_vidbir@minjust.gov.ua.
Телефон для довідок: (044) 271-17-25.