Міську податкову відвідали майже 60 тисяч чернівчан

Впродовж двох місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 58283 платників. Відвідувачам надано майже 57 тисяч послуг: консультаційних – 1605; інформаційних – 1401; адміністративних – 3539 та понад 50 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші). Скарги платниками податків на якість наданих послуг не надсилались.
До ДПІ у м. Чернівцях двох місяців цього року надійшло 230 письмових звернень громадян, в т.ч. 22 заяв та 208 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно з законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилась на 82 звернення.
Протягом цього року податківці надали відповіді на 13 письмових запитів на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Інформаційно-комунікаційний відділ ДПІ у м. Чернівцях

peredplata