Чернівчани пишаються своїм містом і бажають жити саме у Чернівцях

61% опитаних чернівчан однозначно пишаються своїм містом, ще 32 % – скоріше пишаються. Лише 4% учасників опитування заявили що не дуже пишаються Чернівцями і не знайшлося жодного, хто однозначно висловився би проти свого міста.

Окрім Чернівців, антисимпатиків рідного міста не знайшлося також у Львові та Івано-Франківську, натомість 5% таких виявилося у Миколаєві, 4% – у Херсоні. Такі дані опитування, яке було проведене «Соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Міжнародного республіканського інституту.

Таким чином Чернівцями пишаються 93% опитаних мешканців, вищий показник закоханості у рідне місто – 97% – продемонстрували лише львів’яни. Найменше пишаються рідним містом сумчани ( 65%).

Лише у Чернівцях та у Львові серед опитаних не виявилося жодного бажаючого переїхати жити до іншого міста України, найбільше таких виявилося у Кіровограді ( 8%) та Запоріжжі (6%).

20% чернівчан, якби мали шанс, готові переїхати за кордон. Найбільше бажаючих виїхати за кордон виявилося у Сумах (35%) та Тернополі (33%), найменше – у Одесі, Рівному ( 14%) , Харкові ( 16%), Львові та Дніпропетровську ( 17%).

69% опитаних чернівчан бажають залишитися жити у своєму місті . Вищий відсоток бажаючих жити у своєму місті виявився лише у Рівному (77%), Одесі (76%) та Львові (72%).

Довідково .Опитування було проведене «Соціологічною групою «Рейтинг» на замовлення Міжнародного республіканського інституту. Дані були проаналізовані та звіти підготовлені компанією дослідження ринку та суспільної думки Baltic Surveys/ The Gallup Organization.
Дані були зібрані в 22 містах України ( Київ і всі обласні центри,за винятком Донецьку та Луганську) в період з 2 по 20 березня 2015 року за допомогою face-to-face інтерв’ю на дому у респондентів.
Загальна кількість інтерв’ю -17600 (по 800 інтерв’ю у кожному місті). Цільова аудиторія – постійні жителі України віком від 18 років і старше. Вибірка є репрезентативною для населення міст по віку і статі.
Для забезпечення репрезентативності вибірка була розподілена у відповідності із поділом міст Центральною виборчою комісією на виборчі округи. Охоплені щонайменше 50 дільниць (50 попередньо відібраних точок) у кожному місті. Вони були обрані випадковим чином, відповідно до конкретного кроку.
Для процедури відбору респондентів були використані випадковий маршрут і правило дня народження.
Статистична похибка для кожного міста не перевищує + 3,5%.
Досяжність респондентів склала 58%.
Сума відсотків відповідей у графіках та діаграмах може не дорівнювати 100% через округлення.
Опитування було профінансовано Урядом Канади.

peredplata