Центр обслуговування платників відвідали майже 200 тисяч чернівчан

З початку року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 198926 платників, в т.ч. у серпні 20627 платників. Відвідувачам надано майже 199 тисяч послуг: консультаційних – 5903; інформаційних – 5037; адміністративних – 15490 та понад 172 тисячі інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші)..
До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 1645 письмових звернень громадян, в т.ч. 76 заяв та 1569 заяв, за якими передбачено надання інформації ( довідок ) згідно з законодавчими та нормативними Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 663.
Податківці надали відповіді на 32 письмових запити на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях

peredplata