Щоб не стояти в черзі чернівчани можуть дізнатись про ЖКГ-послуги у \”персональному кабінеті\” та Контакт-центрі

У зв’язку із великим напливом відвідувачів у абонентних службах підприємств, що надають житлово-комунальні послуги та у приміщенні Єдиного розрахункового центру нагадуємо мешканцям міста:

•На офіційному сайті ЧернівціОблЕнерго запрацював \”Персональний кабінет\” споживача елетроенергії. Користувачі мають можливість в будь-який час переглянути інформацію про стан розрахунків, ввести поточні показники лічильника, розрахувати та сформувати рахунок за цими показами, оплатити за спожиту електроенергію.

Адреса посилання https://www.myenergy.cv.ua/uk/customer/login

•В ПАТ «Чернівцігаз» розпочав роботу новий Контакт-центр. Метою його створення є запровадження більш ефективного формату взаємодії
між споживачами природного газу та ПАТ «Чернівцігаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати
консультаційні послуги, зателефонувавши за номером (0372) 931-904.

Оператори Контакт-центру можуть надати інформацію про стан особового рахунку та розмір пільги або субсидії, якщо такими користується клієнт. Також за номером Контакт-центру споживачі газу Чернівецької області можуть повідомити про фактичні покази лічильника та отримати он-лайн консультацію щодо послуг, які надає компанія.
Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.

Телефони для довідок:
КП «Чернівціводоканал» 52-58-58
МКП «Чернівцітеплокомуненерго» 4-79-47
Чернівецького міськРЕМ ВАТ «Чернівціобленерго» 58-34-00, 58-49-80
ПАТ «Чернівцігаз» 54-30-70

•Для інфомування про черги до комунальних служб в коридорі Єдиного розрахункового центру встановлено камеру. Переглянути зображення
черг біля кабінетів комунальних підприємств можна на сайті ЄРЦ за посиланням http://erc.chv.ua.

•Також на сайті Єдиного розрахункового центру після 10 числа місяця наступного за розрахунковим можна переглянути інформацію про стан
заборгованості мешканців міста за спожиті житлово-комунальні послуги. Постійно на сайті ЄРЦ актуальні тарифи, довідкова інформація,
корисні посилання.

•Перших 5-6 робочих днів кожного місяця організаціями надавачами послуг проводиться закриття місяця, підготовка звітів і зведення даних.
Тому прийом громадян може не проводитись.

•ПАТ «Чернівцігаз» прийом по п’ятницях не веде.

Режим роботи КП «Муніципальний інфоцентр», вул.А.Шептицького, 9
Дні прийому:
Понеділок-Пятниця з 9:00 до 13:00 та з 14:00 до 18:00
телефон для довідок 55-14-37