Почала діяти нова електронна система он-лайн реєстрації заяв у відділі Державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції
З вересня 2015 року стартував проект подання заяв з реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. Віднині подати документи до ДРАЦСу можна як у звичному паперовому форматі, так і он-лайн, не виходячи з дому.
Щоб громадянам було зручно користуватися новими електронними сервісами, Міністерство юстиції запустило спеціальний веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за електронною адресою dracs.minjust.gov.ua.
Після реєстрації на Веб-порталі «Звернення до відділів державної реєстрації актів цивільного стану» громадяни можуть :
1.подати заяви:
– на державну реєстрацію шлюбу,
– про видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,
– заяву матері та батька дитини про визнання батьківства,
– про внесення відомостей про батька за вказівкою заявника,
-про визнання батьківства після народження,
– спільну заяву чоловіка та дружини (колишнього подружжя) про невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини,
– про державну реєстрацію народження дитини, яка досягла одного року і більше,
– про реєстрацію народження з пропуском строку,
– про визнання батьківства до народження дитини,
– спільна заява попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства,
– спільну заяву попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства,
заяви: про зміну імені, про зміну прізвища малолітньої дитини, про зміну прізвища дружини або чоловіка відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України,
– про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,
– про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду.
-Заяви про повторну видачу свідоцтв: про шлюб, про зміну імені, про смерть, про народження, про розірвання шлюбу.
-Заяви про внесення змін, доповнень до актового запису, про анулювання актового запису цивільного стану, про поновлення актового запису цивільного стану.
2.надіслати до відділів ДРАЦС скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді.
3.здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу.
4.оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС.
5.отримати консультації працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.
У разі направлення заяви або звернення щодо державної реєстрації шлюбу заявнику необхідно не пізніше 3-х робочих днів після отримання повідомлення про результати її/його розгляду звернутись особисто до відділу ДРАЦС для підписання заяви, сформованої на підставі звернення.
Разом з тим слід зазначити, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.
Реєстраційна служба
Чернівецького міського управління юстиції