До відома громадян міста Чернівці!

Почала діяти нова електронна система он-лайн реєстрації заяв у відділі Державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції

З вересня 2015 року стартував проект подання заяв з реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. Віднині подати документи до ДРАЦСу можна як у звичному паперовому форматі, так і он-лайн, не виходячи з дому.

Щоб громадянам було зручно користуватися новими електронними сервісами, Міністерство юстиції запустило спеціальний веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» за електронною адресою dracs.minjust.gov.ua.

Після реєстрації на Веб-порталі «Звернення до відділів державної реєстрації актів цивільного стану» громадяни можуть :
1.подати заяви:
– на державну реєстрацію шлюбу,
– про видачу витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,
– заяву матері та батька дитини про визнання батьківства,
– про внесення відомостей про батька за вказівкою заявника,
-про визнання батьківства після народження,
– спільну заяву чоловіка та дружини (колишнього подружжя) про невизнання чоловіка (колишнього чоловіка) батьком дитини,
– про державну реєстрацію народження дитини, яка досягла одного року і більше,
– про реєстрацію народження з пропуском строку,
– про визнання батьківства до народження дитини,
– спільна заява попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства,
– спільну заяву попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства,
заяви: про зміну імені, про зміну прізвища малолітньої дитини, про зміну прізвища дружини або чоловіка відповідно до статті 53 Сімейного кодексу України,
– про розірвання шлюбу подружжя, яке не має дітей, про розірвання шлюбу відповідно до статті 107 Сімейного кодексу України,
– про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду.
-Заяви про повторну видачу свідоцтв: про шлюб, про зміну імені, про смерть, про народження, про розірвання шлюбу.
-Заяви про внесення змін, доповнень до актового запису, про анулювання актового запису цивільного стану, про поновлення актового запису цивільного стану.
2.надіслати до відділів ДРАЦС скан-копії документів, необхідних для державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів, їх поновлення та анулювання, у форматі, придатному для роздрукування або зчитування цих документів в електронному вигляді.
3.здійснити попередній запис на відвідування відділу ДРАЦС із зазначенням зручних дати і часу.
4.оплатити з використанням платіжних систем послуги відділів ДРАЦС.
5.отримати консультації працівників відділу ДРАЦС щодо надісланих через Веб-портал заяв або звернень.

У разі направлення заяви або звернення щодо державної реєстрації шлюбу заявнику необхідно не пізніше 3-х робочих днів після отримання повідомлення про результати її/його розгляду звернутись особисто до відділу ДРАЦС для підписання заяви, сформованої на підставі звернення.
Разом з тим слід зазначити, що подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення заявника до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

Реєстраційна служба
Чернівецького міського управління юстиції

peredplata