З метою створення сприятливих умов для отримання фізичними особами адміністративних послуг відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 червня 2015 року № 669-р «Про реалізацію пілотного проекту у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» з 20 липня 2015 року в окремих відділах державної реєстрації актів цивільного стану запроваджено пілотний проект з подачі заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет. Учасником даного проекту являється і відділ державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції.
Прийом заяв на державну реєстрацію актів цивільного стану в режимі он-лайн здійснюється через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
Завдяки реалізації цього проекту громадяни мають можливість:
● подати заяву у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, не виходячи з дому;
● оплатити з використанням платіжних систем у режимі он-лайн послуги відділів державної реєстрації актів цивільного стану;
● здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних для громадян дати та часу;
● отримати консультації працівників відділів державної реєстрації актів цивільного стану за результатами розгляду надісланих через веб-портал заяв або звернень.
В.о. начальника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Чернівецького міського управління юстиції Людмила Євась