У 2015 році на електронний сервіс «Пульс» надійшло 36 запитів

Про це інформують у Головному фіскальному відомстві Буковини та стверджують, завдяки сервісу „Пульc” платники податків, у тому числі суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність податківців, керівництво та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

Відтак, впродовж січня – грудня 2015 року на електронний сервіс ДФС України „Пульс” від громадян Чернівецької області надійшло 36 звернень. У 2014 році це було всього 6 звернень.

Так, основними питаннями з якими звертались суб’єкти господарювання стосувались відшкодування податку на додану вартість, функціонування системи електронного адміністрування ПДВ, поданої звітності, реєстрації податкових накладних, а також питань роботи підрозділів фіскальної служби регіону.

Податківці наголошують, головний принцип роботи сервісу „Пульс” – зворотній зв’язок та оперативне вирішення проблемних питань платників. Ефектом такого зворотного зв’язку стає покращення сервісного супроводу підприємництва краю. Слід також знати, працівники Державної фіскальної служби не тільки приймають повідомлення від громадян, а й інформують заявників про результати розгляду звернень та вжиті заходи.

Телефон гарячої лінії „Пульс”: (044)-284-00-07. Лінія працює цілодобово.

peredplata