«Електронний кабінет платника податків» – це можливість мобільно та надійно співпрацювати з фіскальною службою – йти в ногу з часом, використовуючи Інтернет.
У розпорядженні платника – персональне автоматизоване робоче місце, робота в якому дає можливість дистанційно, в режимі реального часу, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології, переглянути та подати податкову звітність, отримати доступ до інформації про стан розрахунків з бюджетом, свої облікові дані, вести книгу обліку доходів і витрат тощо.
В «Електронному кабінеті платника» зреалізовано такі можливості:
– подавати декларації з використанням електронного цифрового підпису і переглядати подану та/або сформовану податкову звітність (звітність подається пакетом (декларація з усіма додатками);
– обов’язкові реквізити звітності автоматично заповнюються даними платника, наявними в базі даних ДФС;
– немає розриву у часі, між відправленням звітності платником, отриманням ним повідомленням про доставку звітності в ДФС і отриманням ним підтвердження про прийняття звітності;
– квитанції про отримання і прийняття надходять платнику протягом декількох хвилин;
– можливість імпортувати сформовані в бухгалтерських програмах, наприклад 1-С, електронної звіти в кабінет платника, з перетворенням в пакет документів і подальшим направленням до ДФС;
– перевірити звітність на наявність арифметичних помилок;
– провести звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримати Акт про проведене звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС тощо;
– заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу;
– отримувати нагадування щодо строків подання звітності та сплати податків, зборів (обов’язкових платежів);
– отримувати інформацію щодо особистих реєстраційних даних (податковий номер платника податків, назва платника податків, основний вид діяльності, ПІБ бухгалтера та директора тощо);
– подавати заяви та отримувати в електронному вигляді довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами фіскальної служби;
– переглядати інформацію щодо стану своїх розрахунків з бюджетом, зокрема про заборгованість зі сплати податків, зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Нагадаємо, що використання вказаного сервісу доступне платнику за наявності у нього електронного цифрового підпису (ключа), який можна безкоштовно отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А, каб. №110.
Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях