Продаж непродовольчих товарів у І кварталі 2016 року

У структурі роздрібного товарообороту торгової мережі підприємств області переважає частка продажу непродовольчих товарів.
Так, у І кварталі п.р. їхня питома вага становила 60,4% (у І кварталі 2015р. – 65,6%) або 1047,8 млн.грн., що у порівнянних цінах на 7,9% менше, ніж у І кварталі 2015р.
На зниження товарообороту вплинуло зменшення продажу (в порівнянних цінах) майже усіх непродовольчих товарів. Зокрема, спостерігався значний спад продажу побутового рідкого котельного палива, газу у балонах, вугілля і дров для опалення (у 4,7 раза), фотографічного, оптичного та точного обладнання (у 2,2 раза), побутових електротоварів та освітлювальних приладів (у 1,7 раза).
Разом з тим, збільшився продаж газу синтетичного та скрапленого для автомобілів (на 29,7%), мастильних матеріалів (на 18,0%), книг, газет та журналів (на 15,4%), товарів фармацевтичних (на 11,6%), товарів медичних та ортопедичних (на 9,8%), оптики окулярної (на 9,6%), автомобілів та автотоварів (на 4,8%) та меблів ( на 1,8%).
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ