У Чернівцях водії маршруток наражають пасажирів на небезпеку

Крик душі
«Нещодавно водій 29-ї маршрутки (машина № 00-81) під час руху автобуса раптом почав голосно сваритися по мобільному телефону, як нам видалося, зі своїм колегою. Пасажири, що були в салоні, не на жарт перелякалися: як можна наражати людей, яких везеш, причому за їхні ж кошти, на небезпеку? – крик душі Наталії Іванівни Бойчук, Валентини Іванівни Залуцької та Олександри Василівни Пантелеєвої. – Всі від несподіванки аж принишкли, а водій продовжував криком кричати у слухавку: «Мабуть, ти хочеш їхати за машиною «00-81», або мати синє око і поганий настрій!» Стало якось моторошно, тож були безмежно щасливі, що без пригод (дякувати Богу) дісталися своєї зупинки на Соборній площі. А вийшовши, довго не могли стримати обурення: як так можна? Чому власники маршрутів закривають очі на таку поведінку водіїв, дозволяють безвідповідально ставитися до безпеки пасажирів, які платять їм гроші за проїзд? Адже всім відомо, що розмовляти по мобільному телефону, перебуваючи за кермом, заборонено задля безпеки дорожнього руху. Особливо це стосується водіїв. У салонах багатьох автобусів розміщуються застереження навіть для пасажирів: не розмовляти по телефону, аби не заважати, водій має бути уважним! А тут… Допоможіть якось вплинути на таких надавачів пасажирських послуг, аби подібні випадки не траплялися. Додамо, що описана подія відбулася 7 вересня цього року близько 9-ї години ранку».
Писк влади
Як повідомили у дирекції ТОВ «Чернівці-2004», найперше слід встановити прізвище водія, котрий керував саме цим маршрутним автобусом 7 вересня. Він має написати пояснення щодо ситуації, описаної пасажирами. Однозначно, він не мав права цього робити. Поведінку водія розглянуть на загальних зборах товариства і його буде покарано. Якщо він винен, комісійно буде прийняте рішення про відповідальність. Це може бути переведення на іншу роботу, позбавлення премії тощо.
З метою кращого надання послуг з пасажирських перевезень, дирекція ТОВ «Чернівці-2004» звертається до пасажирів (у цьому випадку – маршруту №29) у разі повторення подібних випадків скаржитися безпосередньо на підприємство – м. Чернівці, вул. Комунальників, 12 (тел. міський – (0372) 57-16-84, мобільний – 0 50 33 80 771, Борис Юхимович)
Від редакції. За цими телефонами пасажири мають право і подякувати перевізнику (окремому водію) за належне ставлення до своїх обов’язків. Скаржитися (чи винести подяку) можна й до департаменту ЖКГ Чернівецької міської ради, по вул. Вірменській, 17-А (відділ транспорту). Варто також пам’ятати, що інформаційні оголошення з потрібними контактами також мають бути розміщені в салонах усіх автобусів.
Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata