Телевізори Самсунг в черговий раз завоювали титул кращих у Північній Америці. У першій половині 2011 року компанія стала лідером продажів в категоріях плоскопанельних моделей, LED-моделей, IP-моделей, телеустройствах в цілому, -3D моделей, плазмові і рідкокристалічні моделях. Виробник очолив ринок телевізійної продукції ще в 2006 році й дотепер утримує пальму першості в даному регіоні.
За результатами досліджень компанії NPD Group, частка проданої телетехники Samsung за перші 6 місяців року склала 35%. Обсяг продажів плоскопанельних телевізійних дисплеїв дорівнює 35,4%. На ринку LED-телевізорів аналогічний показник компанії становить 44,1%, в сегменті-3D моделей – 54,5%. Серія IP-продукції, до якої входить Smart TV, становить 43,8% обсягу продажів. Плазмові і LCD-телевізори займають 44,4% і 33,3% відповідно від усього ринку.
Організацією EISA, яка проводить дослідження європейського ринку відео/аудіо апаратури, був складений рейтинг кращих моделей телепристроїв в різних категоріях. У 2011 році кращим плазмових телевізорів Європи стала модель Panasonic TX-P50VT30. У категорії 3D-пристроїв перше місце посіла модель Philips 46PFL9706. Першу премію також завоювала модель цієї ж марки 42PFL6806 – як найбільш чиста. LCD-телевізори Sony стали найкращими у категорії ЖК-моделей (Bravia 55HX920).
Якщо говорити про світовий ринок, то лідерами визнані два бренди: LG і Samsung. Особливий успіх вони мають у виробництві тривимірних телевізійних екранів. І якщо компанія Samsung займає лідируючі позиції в Сполучених Штатах Америки і Європі, то LG домінує на Сході. За результатами досліджень, проведених компанією NPD, на другому місці за популярністю в США розташована компанія Sony, на третьому – Panasonic, на четвертому – LG Electronics.
Серед всієї техніки, що випускається на ринок, найбільшу частку займають пристрої зі світлодіодним підсвічуванням. Зокрема, в загальному телевізійному сегменті вони становлять 35%. За прогнозами експертів їх кількість буде тільки зростати. В області 3D-технологій ситуація виглядає дещо інакше. Високі ціни на телевізори, що підтримують функцію показу тривимірного зображення, поки що стримують зростання продажів. Однак найближчим часом їх вартість повинна значно впасти, що, безсумнівно, підвищить їх рейтинг і популярність серед покупців. Що ж стосується загального обсягу продажів, то на тлі провального 2009 року в 2011 ситуація кардинально змінилася. Так, наприклад, у США лише в період з січня по травень було продано більше 1 мільйона пристроїв. Частка проданих моделей на 12% більше, ніж відсоток продажів за аналогічний період минулого року.
Телевізори Samsung, Sony, Panasonic, LG, Philips купити можна в будь-якому місті країни. На вітчизняному ринку в широкому асортименті представлені моделі даних виробників, у тому числі і ті, які були визнані кращими у своїй категорії.
Джерело Інтернет-магазин АЛЛО