В 2011 році до Чернівецької ОДА надійшло понад 3,6 тис. звернень громадян.

За повідомленням відділу роботи із зверненнями громадян апарату Чернівецької обласної державної адміністрації, протягом минулого року до облдержадміністрації надійшло понад 3,6 тис. індивідуальних та колективних звернень громадян. Глава облдержадміністрації Михайло Папієв на особистих, виїзних прийомах, в робочому кабінеті безпосередньо прийняв 2 тис. 307 осіб. У нинішньому році, станом на 26 березня, до облдержадміністрації надійшло 661 звернення. Загалом, особисто Михайлом Папієвим прийнято 373 людей з різних нагальних питань, які вирішено на місці.

Крім того, на виконання доручення голови облдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів та територіальних відомств центральних органів виконавчої влади в останню середу місяця працює гаряча телефонна лінія “Запитай у влади”. Під час її проведення відповідальні працівники відповіли на 55 дзвінків громадян. Людей здебільшого непокоїли питання виплати пенсій, соціальних виплат, освіти, комунального господарства, безробіття та працевлаштування, благоустрою і будівництва, надання матеріальної допомоги, екології, діяльності службових осіб, захист прав споживачів.

Також із введенням в дію Закону України “Про доступ до публічної інформації”, громадяни мають змогу у стислі терміни отримати вичерпну інформацію про діяльність органів регіональної влади. З 9 травня минулого року – дня набрання чинності цього Закону – по 16 березня поточного року до облдержадміністрації надійшло 100 запитів на інформацію, на кожен з яких надано відповідь.

peredplata