Чернівецька ОДПІ рекомендує суб′єктам господарювання переходити до сучасних та зручних способів звітування до фіскальних органів, а саме: засобами електронного зв\’язку.
Звертаємо увагу, що подання податкової звітності в електронному вигляді має чимало переваг як для платника податків, так і для контролюючого органу.
• Перш за все, платники податків заощаджують у часі (немає необхідності відвідувати податкову інспекцію та витрачати час у чергах до «вікна» прийому звітності при поданні звітності, оскільки достатньо її лише сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм та передати через мережу Інтернет до податкового органу;
• Відпадає необхідність слідкувати за оновленням бланків звітності та придбавати їх, так як програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв\’язку (у разі зміни форм податкових декларацій, інших документів, які є підставою для нарахування і сплати податків, або при введенні нових форм декларацій платник податків автоматично отримує можливість оновлення версій форматів);
• Всі звіти автоматично перевіряються на наявність арифметичних помилок та описок;
• Платник отримує підтвердження доставки звітності (фіскальна служба висилає квитанцію про отримання податкової декларації каналами телекомунікаційного зв\’язку)
• Суб\’єкти господарювання мають можливість провести звірки по платежах та відслідковувати наявність податкового боргу.
Для того, щоб подати звіт в електронному вигляді необхідно:
– отримати ключ електронного цифрового підпису в одному з Акредитованих Центрів сертифікації ключів;
– в Електронному кабінеті, який розміщено на сайті ДФС України зареєструватися з допомогою отриманого електронного ключа як користувач Електронного кабінету;
– подати заяву до Договору про визнання електронного документообігу;
– отримуємо квитанцію про приєднання до електронного документообігу, після чого можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді.