Новини щодо наслідків міжнародних санкції проти Росії

Наш власний кореспондент Ростислав Демчук передає з Брюсселя:
-Слідом за авіапромом, автопромом, які переживають клінічну смерть після відходу західних компаній, у Росії зупинилося ще одне критично важливе виробництво.
Інноваційні вантажні вагони, які можуть перевозити на 8 тонн більше, ніж типові, більше не сходять із конвеєрів російських заводів.
Виробництво фактично стоїть з травня через дефіцит касетних підшипників, які постачали шведська SKF, а також Тimken та Amsted Rail зі США. Усі три компанії залишили російський ринок після початку війни.
Нестача підшипників призводить до того, що стає неможливим ремонт інноваційних вагонів, які до війни становили 20% вантажного парку на мережі РЖД. Оператори вже зняли з руху близько 10 тисяч вагонів та змушені переорієнтуватися на застарілий парк.

peredplata