Повіривши псевдо-банкіру, буковинець позбувся 8 тисяч гривень

 

За фактом шахрайства слідчі Кельменецького відділу поліції розпочали кримінальне провадження. Правоохоронці докладають зусиль, щоб знайти зловмисників та припинити їхню злочинну діяльність. Поліцейські застерігають: від шахраїв легше вберегтися, ніж потім повернути видурені кошти.

Із заявою про шахрайські дії до Кельменецького відділу поліції 12-го листопада звернувся 28-річний житель райцентру. Чоловік розповів, що три дні тому йому зателефонував невідомий, котрий представився працівником банку.

Співрозмовник повідомив, що наразі здійснюється оновлення системи безпеки банку, а тому для збереження наявних на рахунку коштів, необхідно їх зняти й перерахувати на інший рахунок. Невідомому вдалося переконати потерпілого в необхідності такої операції і чоловік власноруч зняв з банкомату 8 тисяч гривень, які через платіжний термінал відправив на рахунок шахраїв.

Про те, що його ошукали, заявник зрозумів лише згодом коли побачив, що кошти йому не повернули, а співрозмовник-«банкір» перестав виходити на зв’язок.

За вказаним фактом слідчі розпочали кримінальне провадження за статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.

Зважаючи, що випадки телефонних шахрайств є непоодинокими і зловмисники завдають своїм жертвам збитків на десятки тисяч гривень, поліція вкотре нагадує прості правила, що допоможуть вберегти гроші від злочинних посягань.

Запам’ятайте:

  • справжній співробітник банку ніколи не телефонує й не надсилає SMS з проханням зазначити особисті дані, номери карток, паролі або секретні коди. Працівники банку мають усю необхідну інформацію про клієнта;
  • коли нібито співробітник банку у телефонній розмові пропонує здійснити через банкомат чи термінал самообслуговування якісь операції для підвищення безпеки чи розблокування переказу – одразу припиніть розмову. Це класична шахрайська схема, яка дозволяє злочинцям отримати доступ до вашого рахунку;
  • уважно читайте всі повідомлення від банку та не здійснюйте необдуманих кроків. У SMS завжди зазначається мета операції, щоб клієнт міг переконатися, що гроші переказуються саме туди, куди він хотів;
  • для отримання переказу на картку потрібен лише її номер. Якщо у вас намагаються дізнатися інші особисті дані (номер паспорта, індивідуальний податковий номер, інші дані картки), найімовірніше, ви маєте справу з шахраями;
  • якщо ви отримали повідомлення про якісь проблеми з банківським рахунком, зверніться безпосередньо у відділення банку або за номером служби підтримки, який зазначено на картці або офіційному сайті фінансової установи.
Інформує відділ комунікації ГУНП в Чернівецькій області.

peredplata