За що платять студенти гуртожитку?

«Несила вже терпіти постійного вимагання додаткових витрат, крім плати за гуртожитки, де проживають наші діти, — крик душі батьків студентів ЧНУ ім. Федьковича – Алли Петрівни, Володимира Євгеновича, Олександри Йосипівни та інших. – Дійшло до того, що доводиться вже й замки до дверей купувати за власні кошти та платити столяру, аби він ті замки врізав. Якщо додати все інше – адже кімнати практично не обладнані для належного, комфортного проживання, — то виходить дешевше винаймати кімнату в приватному секторі. Однак дітям, особливо 1-2-курсникам, легше у гуртожитку морально: адже тут вони можуть поспілкуватися між сосбою, порадитися з питань навчання зі старшокурсниками, позичити той чи інший підручник тощо. Коли припиниться, нарешті, це здирництво? І чи не примха це комендантів, вахтерів та інших працівників, котрі працевлаштовані у студмістечку нашого нацуніверситету?»

Григоращук Іван Манолійович, проректор з адміністративно-господарської роботи ЧНУ:
— Якщо зламався, наприклад, замок, мешканці студмістечка мають підійти до вахтера та зробити запис про це у відповідному журналі. Коли ж студенти з власної ініціативи підходять з таким питанням до столяра, вони укладають з ним приватну домовленість (?!), при цьому запис у відповідному журналі несправностей не робиться. Якщо запис є – він на контролі. Може, ця робота і не буде виконана негайно (адже може не бути в наявності певних деталей), однак платити за таку роботу не треба.

Стосовно журналів – вони зберігаються у чергового вахтера і видаються на вимогу, про це знають всі, хто мешкає в гуртожитку. З першокурсниками проводяться збори, аби вони знали про свої права та обов’язки. Наприклад, такі збори нещодавно проведені у гуртожитку №4. Окрім того, якщо 1-курсникам щось незрозуміло, вони мають звернутися до куратора, завідувача гуртожитку та отримати компетентну пораду.
Ця система (запису про несправності – Н.Б.) у межах студмістечка давно налагоджена, але окремі люди нарікають на роботу тамтешніх працівників, не розібравшись, що й до чого…
Від редакції. Радимо всім студентам надалі старанно записувати повідомлення про несправності (обладнання, замків, дверей, електроосвітлення, сантехнічного обладнання тощо) та чекати відповідних штатних працівників, не витрачаючи на це власних коштів. У випадку відмови останніх у наданні безкоштовних послуг звертайтеся до редакції.

Підготувала Наталя БРЯНСЬКА

peredplata