У «Приватбанку» не вистачає касирів?

У «Приватбанку» не вистачає касирів?«Уже впродовж десяти років ми є клієнтами «Приватбанку», але останнім часом не зовсім задоволені якістю надання послуг, — крик душі чернівчан Олени Владиславівни, Петра Степановича, Аліни Олексіївни та ін. – всього 9 підписів. – Наші родини обслуговуються у відділенні, що розташоване у приміщенні торговельного центру «Майдан» на I поверсі. І подеколи доводиться вистоювати надто довжелезні черги, особливо до касира. Зокрема, минулими вихідними (24-25.09.2011 р. — Н.Б.) на віконечку однієї з трьох кас висіла табличка «Касир на лікарняному», на іншій – «Обідня перерва».

Отож під єдиною працюючою касою вишикувалась черга більш ніж з 30 людей. Зрозуміло, вони нервували та навіть почали сваритися – хтось відходив, а потім приходив та переконував, що він чергу займав та стояв. Інші доводили, що не бачили цього «черговика».
Саме тому ми не можемо зрозуміти: невже така солідна установа, якою презентує себе «Приватбанк», не може забезпечити належної роботи своїх відділень? Навіщо людям, наприклад, знати, що хтось із працівників перебуває на лікарняному (хоча ми всім зичимо здоров’я)? Адже незамінних, як відомо, немає. Невже за нинішнього безробіття банку бракує кадрів? Якщо ця фінансова установа насправді дбає про свій імідж, то має забезпечити клієнтам належне обслуговування, не створюючи таких незручностей».

Євген Маховіков, керуючий чернівецькою філією «Приватбанку»:
— Насправді у згаданому відділенні кілька днів тому утворився «форс-мажор», коли з шести касирів на роботу вийшло тільки троє – інші захворіли. Тому треба було у екстреному порядку шукати заміну, що ми й робили. Розуміємо, що каси мають працювати за будь-яких обставин та обслуговувати наших клієнтів. Однак, зважаючи на людський фактор, не завжди вдається влаштувати заміну негайно. Крім того, ми постійно налаштовуємо клієнтів на те, що майже всі операції можна здійснювати у терміналах самообслуговування. Термінал видає чек, де зазначається сума, дата операції тощо. Щоправда, є певний відсоток клієнтів, котрі не довіряють терміналам, або просто-напросто не вміють ними послуговуватися. Саме тому ми й надалі продовжуватимемо роз’яснювальну роботу з цих питань. Наразі ж роботу кас відділення «Приватбанку», що розміщується у ТЦ «Майдан», налагоджено.

Підготувала Наталя БРЯНСЬКА

Новини Партнерів