«Вже більше місяця підвал нашого під’їзду заливає водою, — крик душі мешканців будинку №21 по вулиці Південно-Кільцевій обласного центру. – З підвальних водопровідних труб вода б’є фонтаном. Спершу ми не змогли добитися від «Чернів-ціводоканалу», щоб ті приїхали на місце і розібрались, що там в підвалі з трубами і чого ті протікають. Врешті водоканалівці приїхали і щось там підрихтували. А за тиждень маємо знову те ж саме. У підвалі ж ми зберігаємо наші речі, продукти, які вода безжально псує. От і цього тижня знову викачували воду з підвалу. Правда, труба вже не тече. Та чи надовго?»
У КП «Чернівціводоканал» нас заспокоїли, сказавши, що вже подали службову записку на закупівлю необхідних матеріалів. Річ у тім, що спершу вони замінили тільки одну частину труби. Тому й відбувся повторний порив. За тиждень, обіцяють на підприємстві, поміняють і другу її частину. Можливо.
Ми ж поцікавились перерахунком. Адже люди певний час не мали водопостачання. Підприємство саме перерахунок не робитиме. Тому за це мають взятися самі мешканці. Для цього, як нам повідомили працівники водоканалу, споживачам необхідно звернутися до їхньої диспетчерської задля отримання довідки про те, за який саме період не було води. А потім з цією довідкою (бажано оригінал залишити собі) і з заявою (пам’ятайте про два примірники, на одному з котрих має бути відмітка про отримання її чиновником) звернутися до «Чернівціводоканалу». Там вже буде розглядатися можливість здійснення перерахунку споживачам, котрі звернулись.
Підготувала Надія ВІРНА