Скаржитися в транспорті не бажано?

«Нещодавно у одному з автобусів 39-го маршруту прочитали звернення до пасажирів, у якому зазначалося, що скаржитися на неякісне обслуговування (якщо таке буде) не бажано, – крик душі Галини та Василя Власових з Чернівців. – Оце так! Навіщо ж тоді керівництво фірми «Діліжанс» оприлюднює звернення та хіба що для «галочки» вивчає ситуацію на маршруті, котрий людям якраз конче потрібний?

Адже дослівно автобусний «опус» звучить так:
«… ви можете сообщить о жалобах (не желательно) и предложениях по работе автобусов указанного маршрута…»

Мовляв, пасажирам дозволяється телефонувати, коли водій «выглядит неопрятно, не выдает талоны, курит при движении…». І разом з тим – «не желательно». А про що все-таки бажано повідомляти перевізнику? До доброго люди звикають швидко, а недоліки ж сприяють незручностям. І як бути у випадку, коли водій палить не під час руху автобуса, а на кінцевій зупинці? Тоді доводиться дихати цигарковим димом, бо ж їхати треба… А сварки у маршрутках, затримка відправлення через «нерадивого» пасажира, котрий не платить за проїзд одразу, коли заходить до салону? То таке поліпшення сервісу провадять перевізники?»

Директор ТОВ «Діліжанс»
Ігор Васильович Маліна:

– Про «гарячу лінію» вже знають чи не всі постійні пасажири автобусів 39-го маршруту, вони телефонують та допомагають мені наводити порядок. Завдяки такій формі спілкування керівництва з пасажирами з серпня минулого року вдалося значно покращити обслуговування чернівчан. Водії, котрі не виправлялися після співбесіди з ними та попередження, звільнені з роботи. Стосовно конкретного випадку скажу, що російськомовне звернення – це самодіяльність, не більше. Та й писати застереження, про які йдеться, я не давав розпорядження. Тому доведеться чергового разу збирати збори та виявити спритника, який не бажає почути скарги чи нарікання на свою роботу. Чернівчан та гостей міста також запрошую до співпраці: повідомляйте про приємні і не зовсім факти, котрі трапляються у наших автобусах. Адже лише спільними зусиллями можна буде налагодити якісне обслуговування пасажирів і змусити водіїв працювати на совість.

Номер «гарячої лінії» –
0673720451.
Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata