«Квитки – тільки на вимогу пасажирів?..»

Крик душі
«У автобусі №6 після оплати мною проїзду водій не видав квитка. На вимогу ж він злісно жбурнув мені в обличчя аж три квитки, гаркнувши при цьому: «На, будеш мати!», – крик душі чернівчанки Ніни Іванівни Литвиненко. – Це трапилося 22 липня, коли я близько 15-ї години їхала до сина з автостанції, що розташована по вул. Садовій у Чернівцях.
Доки триватиме таке хамство? Чому водії так часто зневажають саме незахищених ніким пенсіонерів?
Перевізники горланять, що немає «виручки» — мовляв, багато пільговиків, треба підняти оплату за проїзд. А чи чесно водії здають кошти, які платять їм за проїзд пасажири? Впродовж всієї дороги я спостерігала: водій жодного квитка пасажирам не видав…
Люди добрі, як тут не піднімати тарифи, коли гроші за проїзд (а це очевидно) лягають в кишеню водію?»

Писк влади
У Центрі міських пасажирських перевезень повідомили, що підвищення тарифів на проїзд у міському пасажирському транспорті зовсім не стосується видачі чи невидачі водіями квитків. Мовляв, вони в обов’язковому порядку мають здати певну суму грошей до каси, згідно з доведеним їм планом. Квиток водій автобуса зобов’язаний видати пасажиру лише тоді, коли той його вимагає (?!). Однак при цьому, ясна річ, водій не має права принижувати честь та гідність будь-кого з пасажирів. Саме тому пасажирам за подібних обставин варто записати номер машини, час відправлення зі станції та телефонувати до центру пасажирських перевезень за номером 55-14-04.
Директор ТОВ «Денисівка-1» Віталій Романович Дзюбак:
— Ми досліджуємо пасажиропотік (працівники підприємства виїжджають на лінію і впродовж кількох днів рахують кількість пасажирів) та доводимо план, який водії зобов’язані здати. Квитки в автобусах маршруту №6 справді не мають особливого значення для облікування «виручки» за проїзд. Однак на вимогу водій зобов’язаний квиток видати. У подібних до описаної ситуаціях слід звертатися до нашого підприємства (тел. 57 03 03), і такі водії будуть покарані.

Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata