«Шериф» проти пасажирів

«Шериф» проти пасажирівЩороку в Україні фіксуються десятки тисяч автокатастроф, у яких гинуть тисячі людей. Кому ж пощастило вижити, залишаються інвалідами на все життя. І справа тут не завжди у поганих дорогах чи п’яних водіях, що свідомо ризикують своїм та людським життям, а ще й (що надто важливо) у технічному стані автотранспорту, котрим компанії здійснюють пасажирські перевезення.

— Аби дістатися свого рідного Запоріжжя, за тиждень до від’їзду з Чернівців взяла на центральному автовокзалі квиток до Дніпропетровська на автобус сполученням «Чернівці – Донецьк» компанії «Шериф-тур» на 22 вересня, — розповіла нам колишня буковинка Гізеля Дмитрівна. – Завчасно приїхала на автовокзал, а родичів, що мене проводжали, попросила повертатися додому. Та яким же було здивування, коли за 15 хвилин до відправки почула оголошення, що рейс не відбудеться, бо… автобус не прибув уранці з Донецька! Почалася паніка – хтось із пасажирів поспішав на похорон, на когось чекали діти. Мені ж конче треба було 24 вересня вже бути на роботі…

Крики та галас на платформі зчинилися миттєво, і диспетчер запропонував людям поміняти квитки на автобус «Чернівці – Дніпропетровськ», що мав відправитися наступного дня. Про те, чи мають змогу пасажири рейсу, який не відбувся, перебувати у Чернівцях ще майже впродовж доби, зовсім не йшлося.

Отож довелося Гізелі Дмитрівні залишитися у племінниці (дякувати долі, та мешкає у передмісті), 23 ж вересня вона знову очікувала на вокзалі відправки о 10 годині 45 хвилин автобуса «Чернівці – Дніпропетровськ».
— Подали старезний розхитаний «Мерседес», до салону якого й заходити було страшно, — справедливо обурюється жінка. – Однак їхати треба було терміново, тому іншого виходу не було.

Та автобусні перипетії на цьому не закінчилися – скрипуча «розвалюха» не встигла від’їхати від Чернівців й 40 кілометрів, як водій повідомив, що транспорт поламався і він повертається назад…

Далі пасажирів пересадили на рейс, котрим вони не змогли скористатися напередодні: о 14:05 «Шериф-туровським» «Мерседесом» вони, знесилені дорожніми пригодами, врешті виїхали з центрального автовокзалу. Як склалася доля інших пасажирів, жінка не знає. Вона ж через недолугих перевізників не змогла вчасно дістатися додому та на роботу.

Пані Гізеля відвідує на Буковині старенького батька та вже впродовж майже 6 років користується автобусами, що належать донецькій компанії «Шериф-тур», та щоразу дякує Богові, коли щасливо дістається додому. Бо, за словами жінки, у «шерифових» автобусах зазвичай не буває без проблем – до прикладу, взимку замерзає пальне, влітку ж пасажири не мають змоги скористатися багажним відсіком та тягнуть величезні сумки до салону, створюючи незручність і собі, й іншим. А тим часом водії компанії у тих відсіках за домовленістю доставляють дорогою слідування передачі – звісно, за додаткову плату. Про якісне обслуговування навіть не йдеться.

Тож чи варто сподіватися, що не триватимуть аварії майже аварійних, як стверджують самі пасажири, автобусів компанії «Шериф-тур», як це сталося нещодавно поблизу Кам’янця-По-дільського? Чи й справді виною тієї резонансної ДТП з численними жертвами міг бути пил із розташованого неподалік злощасного місця цементного заводу, як повідомляється наразі? А може, варто все ж дотичним структурам посилити відповідальність перевізників за життя і здоров’я пасажирів, насамперед звертаючи увагу на зношеність рухомого складу, та видавати ліцензії тим, хто цього насправді заслуговує?

Від редакції. У службі автостанцій ТОВ «Чернівціавтотранс» щиро поспівчували пасажирці, яка висловила обурення стосовно послуг «Шериф-туру», та порекомендували їй звертатися з цього приводу до керівників компанії й Асоціації автомобільних перевізників України. Жінка сподівається на нашу допомогу. Тому просимо вважати цю публікацію інформаційним запитом та чекатимемо відповіді від вказаних структур.

peredplata