“Новий канал“ таки рекламував Куліша за 2,6 мільйони

“Новий канал“ таки рекламував Куліша за 2,6 мільйони“Новий канал“ таки рекламував Куліша за 2,6 мільйони, але не надав ОПОРІ копій документів
Політична реклама кандидата в народні депутати в 204 виборчому окрузі Володимира Куліша була розміщена в ефірі Нового каналу і сума, яку кандидат сплатив за неї, складає 2,6 мільйони гривень. Таку відповідь отримала ОПОРА на звернення до ТОВ “Новий канал” з проханням підтвердити чи спростувати інформацію про рекламу. Однак, компанія відмовилась надати копії фінансових документів, які б це підтверджували, посилаючись на те, що ця інформація з обмеженим доступом.

“Телеканал підтверджує, що розміщення політичної реклами в ефірі Телеканалу, на підтримку кандидата у народні депутати України в одномандатному окрузі № 204 Куліша Володимира Івановича, розповсюдження якої оплачено за рахунок коштів виборчого фонду кандидата, відбувалося на підставі укладеної угоди між Телеканалом та кандидатом, відповідно до вимог Закону”, – йдеться у відповіді ТОВ “Новий канал“.

“Кошти перераховані з виборчого фонду кандидата використовувались лише для розміщення політичної реклами кандидата. Фінансові документи (договір, рахунок, акт виконаних робіт), що підтверджують розміщення політичної реклами на підтримку кандидата в ефірі Телеканалу містять конфіденційну інформацію”, – зазначає генеральний директор ТОВ “Новий канал” Володимир Локотко. Копії фінансових документів компанія не надала, зіславшись на угоду між Телеканалом та кандидатом, а також на ст. 21 п. 2 Закону України “Про інформацію“.

Нагадаємо, що активісти ОПОРИ під час аналізу остаточних фінансових звітів мажоритарників Чернівецької області, звернули увагу на ситуацію, коли 9 жовтня 2014 року на рахунок виборчого фонду кандидата Володимира Куліша декількома платежами надійшло 2,6 млн. грн., які в той же день були перераховані Новому каналу для трансляції політичної реклами.

ОПОРА звернулася до Центральної виборчої комісії та УМВС України в Чернівецькій області з проханням здійснити перевірку щодо того, чи не були дані кошти витрачені на рекламу не кандидата, а політичної партії Блок Петра Порошенка, що заборонено Законом «Про вибори народних депутатів України». Варто зауважити, що сума в 2,6 млн. грн. складає 90% від загальної задекларованої суми витрачених коштів кандидата на всю виборчу кампанію.

В розпорядженні ОПОРИ рекламного ролику, який був розміщений в ефірі телеканалу “Новий канал” під час виборчої кампанії, немає. Тому питання, чи була це політична реклама тільки кандидата, про що йдеться у відповіді “Нового каналу”, чи й Блоку Петра Порошенка, від якого висувався Володимир Куліш, залишається відкритим. Відповідь на це питання може дати аналіз змісту рекламного ролика, а також аналіз фінансових документів, в отримані копій яких ОПОРІ відмовлено.

Тим часом активісти ОПОРИ надали пояснення щодо свого звернення УМВС України в Чернівецькій області та копії відповідних документів, які є в організації, правоохоронцям. Отож питання щодо відкриття чи не відкриття кримінального провадження за цим фактом наразі на розгляді в УМВС України в Чернівецькій області.

peredplata