З початку дії карантинних обмежень 455 мешканців Чернівецької області, які виявили бажання зареєструватися у філіях обласного центру зайнятості, скористалися електронною послугою з реєстрації та оформлення виплат допомоги по безробіттю на онлайн-порталі державних послуг «Дія».
– Сьогодні подати документи до центру зайнятості можна особисто у філіях або через портал державних послуг «Дія» із використанням електронного підпису. На період карантину статус та призначення допомоги по безробіттю призначається з першого дня реєстрації, – зазначає директорка Чернівецького обласного центру зайнятості Любов Кожолянко.
На час карантину підвищено мінімальний розмір допомоги по безробіттю з 650 грн до 1000 грн. Таку допомогу безробітні зможуть отримати ще впродовж місяця після завершення карантину.
Станом на 29 березня 2021 року в службі зайнятості перебуває на обліку 8578 безробітних, отримують допомогу по безробіттю 7605 осіб, що в 1,3 рази більше, ніж за аналогічний період 2020 року. Середній розмір допомоги по безробіттю в Чернівецькій області у лютому 2021 року становив 3107 грн, у 2020 році – 3161 грн.
Довідково.
Щоб зареєструватися на онлайн-порталі державних послуг «Дія» необхідно:
– авторизуватись у кабінеті користувача на порталі «Дія» (https://diia.gov.ua/) за допомогою електронного підпису, електронної системи ідентифікації Bank ID чи Mobile ID;
– заповнити онлайн-анкету, завантажити документи, які необхідні для реєстрації у службі зайнятості (паспорт, документи про освіту, трудова книжка тощо);
– підписати заяви за допомогою електронного підпису,
– отримати підтвердження на електронну пошту або на телефон про надання статусу безробітного та виплати допомоги із безробіття або сповіщення про необхідність доопрацювання або відмову.