УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЙ

УВАГА! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ:

  • управителів багатоквартирних будинків
  • об’єднань співвласників багатоквартирних будинків
  • житлово-будівельних кооперативів
  • виконавців комунальних послуг
  • балансоутримувачів та інших суб’єктів житлово-комунальної сфери

 

Відповідно до Постанови КМУ від 16 вересня 2022 р. № 1041 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу Пенсійним фондом України» Пенсійний фонд України з 1 грудня 2022 р. здійснює призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу.

 

Необхідно врахувати що пунктом 50 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995р. № 848 визначено, що для призначення житлових субсидій на запит Пенсійного фонду, як уповноваженого органу, у п’ятиденний строк з дня його отримання управителі, об’єднання, виконавці комунальних послуг мають подати відомості про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами.

 Звертаємо увагу, що Пенсійний фонд НЕ ЗМОЖЕ ВЧАСНО ПРИЗНАЧИТИ (РОЗРАХУВАТИ) СУБСИДІЮ на житлово-комунальні послуги, що надаються управителями, об’єднаннями, виконавцями комунальних послуг, які НЕ ПОДАЛИ ВІДОМОСТЕЙ ПРО ЗАБЕЗПЕЧЕНІСТЬ ГРОМАДЯН ЖИТЛОВОЮ ПЛОЩЕЮ ТА КОМУНАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ, зокрема щодо:

  • розміру цін і тарифів на житлово-комунальні послуги і платежів за такі послуги;
  • розміру внесків/платежів об’єднанню на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальні послуги в такому будинку.

 

Для реалізації такого інформаційного обміну надавачам житлово-комунальних послуг потрібно до 1 січня 2023 року здійснити реєстрацію електронних кабінетів на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/

 

Щоб зареєструватись на вебпорталі Пенсійного фонду України для подальшої роботи в «Особистому кабінеті спеціаліста надавача ЖК послуг», потрібно:

 визначити для реєстрації на вебпорталі відповідальних осіб з обов’язковою наявністю службового кваліфікованого електронного підпису (КЕП);

 надіслати до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області на електронну адресу info@cv.pfu.gov.ua інформацію щодо визначених осіб (прізвище, ім’я, по батькові, контактний номер телефону, e-mail для листування) та сертифікати їхнього кваліфікованого електронного підпису;

 після реєстрації сертифіката в програмних комплексах Пенсійного фонду України посадова особа отримає доступ до «Особистого кабінету спеціаліста надавача ЖК послуг» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Телефони для довідок: (0372) 51-69-20, (03734) 2-41-43

Офіційна електронна адреса: info@cv.pfu.gov.ua

peredplata