Зустрічаймо лімітовані серії інноваційних товарів «АТБ» на Буковині! Чим здивує цього року лідер ритейлу

Сьогодні багаторічний лідер української галузі роздрібної торгівлі – компанія «АТБ» – розкаже про деякі комерційні таємниці та поділиться з нами своїми сміливими інноваційними планами на цей рік. Детальніше про те, що нового, цікавого, смачного, корисного, ексклюзивного та гарантовано якісного у 2020-му можна буде побачити на поличках 1082 супермаркетів мережі, в тому числі й у Чернівцях, читайте нижче.

Нововведенням, яке точно стане приємним сюрпризом для майже чотирьох мільйонів постійних клієнтів «АТБ» у 24 областях України, буде поява лімітованих товарів власного виробництва. На даний час асортимент  таких дискаунтерів становить більш ніж 3,5 тисячі найменувань, серед яких  понад чверть (26%)  представлені товарами власних торгових марок «АТБ».

Корпорація уважно вивчає потреби та запити покупців. У минулому році в магазинах мережі оновили та  розширили лінійки товарів молочної групи, кондитерських виробів та іншої продукції. Акцент було зроблено на виготовленні інноваційних товарів без додавання пальмової олії, консервантів, барвників та інших шкідливих добавок. Це  продукти для здорового харчування, які за європейським прикладом нині вибирають  українські споживачі. Цього року компанія планує сконцентрувати основні зусилля на випуску інноваційної лімітованої продукції. Її підбирають з урахуванням інтересів і побажань клієнтів, яких в «АТБ» вважають повноправними партнерами по бізнесу.

Отже, лінійки всіх категорій товарів у поточному році розширять  завдяки появі ексклюзивних позицій і яскравих ліцензійних продуктів. Одним із наочних прикладів став вихід на ринок нових цукерок – «Асорті “Королева ночі”» ТМ «Своя лінія». Обличчям проєкту стала відома співачка Ольга Полякова, яка в рамках співпраці великих брендів раніше випустила однойменний музичний кліп. Світлина  зірки в сценічному вбранні стала справжньою окрасою цього товару.

Приємно здивують клієнта і смакові якості нового продукту. Оновлення торкнулося не тільки зовнішнього вигляду: були також внесені певні зміни в його рецептуру, поліпшені органолептичні показники. До продукції власного виробництва, яку можна придбати лише в магазинах «АТБ», компанія висуває суворі вимоги. На полиці магазинів  мережі, у тому числі й на Буковині, можуть потрапити тільки гарантовано свіжі, натуральні та безпечні продукти.

Минулого року мережа прийшла й у нашу область:  у Чернівцях на вулиці Руській, 219е (корп.2) відкрили перший сучасний супермаркет «АТБ» у регіоні.

Слід підкреслити, що цінова політика  цієї торговельної мережі залишається незмінною вже понад чверть століття. Вартість будь-якого товару в дискаунтерах «АТБ» завжди на 10–15% нижча за середньоринкову.

Корпорація  має чотири власних торгових марки,  що належать до всіх цінових категорій. Преміальний сегмент представлений ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected», середній плюс – «Спецзамовлення “АТБ”», середній – ТМ «Своя лінія». Найбільш економний – ТМ «Розумний вибір». Важливо, що кожна із зазначених марок займає лідерські позиції в своєму сегменті, бо  вирізняється високою технологічністю виробництва та відповідає європейським вимогам  щодо якості, безпеки й органолептики  продукту (смак, аромат, зовнішній вигляд тощо).

Особливе місце в цьому переліку  ВТМ займає добре знайома мільйонам клієнтів марка «Своя лінія». Вихід на ринок продукції з таким маркуванням багато років тому став справжнім проривом – товари здивували покупців знайомим з дитинства, натуральним, домашнім смаком і чудовою якістю. Кожен покупець знайде на прилавках «АТБ» якісні продукти для здорового харчування  за найбільш вигідною ціною.

 

 

 

 

 

peredplata