«АТБ» поруч: що є найціннішим у діяльності найбільшої української торговельної мережі

Знайома майже всім громадянам країни торговельна мережа «АТБ» нині охоплює 24 області, включаючи і Чернівецьку. У 293 населених пунктах країни відкрито вже 1144 інноваційних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера. Ці показники  стрімко зростають, адже компанія кожного року відкриває приблизно сотню нових магазинів, а також проводить модернізацію ще не менш як п’ятдесяти маркетів. Вже кілька років поспіль «АТБ» приділяє особливу увагу розширенню мережі в нашому західному регіоні. Минулого року до чималої мапи «АТБ» додали одразу два регіони – нашу Буковину та Закарпаття. У Чернівцях на вулиці Руській, 219е (корп.2) відкрили перший сучасний супермаркет «АТБ» у регіоні.

Аби на яскравих поличках кожного з магазинів мережі були представлені свіжі продукти, лідер ритейлу створив одну з найбільших логістичних інфраструктур в країні. У різних регіонах побудовані надсучасні мультитемпературні складські центри європейського зразка. Асортимент маркетів «АТБ» перевищує 3,5 тис. найменувань, з них  майже тисяча представлена товарами власних торгових марок. Цінова політика компанії залишається незмінною всі ці роки – вартість товарів  в «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Клієнти мають змогу економити кошти, але це не позначається  на якості пропонованих товарів. Супермаркети мережі вже кілька років проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який у розвинених країнах вважають своєрідним знаком якості.

Величезний асортимент якісних товарів, зручне розташування магазинів, великий паркінг, по-європейськи комфортні умови, доступні ціни –  все це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів громадян. Саме стільки українців  уже є постійними клієнтами цієї мережі. Безперебійно забезпечувати мільйони українців, у тому числі й мешканців Чернівців, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанії допомагає оптимізація багатьох бізнес-процесів і відмова від послуг посередників. Компанія «АТБ» завжди сама підписує договори з виробниками продукції. Спираючись на сучасний європейський досвід, а також інвестуючи чималі кошти у власні інноваційні розробки, вона змогла  створити ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Багато років поспіль «АТБ» утримує абсолютне лідерство в галузі за різними показниками. Це товарообіг (за шість місяців 2020 року він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), мапа присутності, благодійні проєкти, створення нових робочих місць (останній чинник особливо важливий для невеличких населених пунктів) тощо.

«За цими цифрами –  податки, сплачені до державного та місцевих  бюджетів, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а також програми допомоги та підтримки… Зараз можна впевнено говорити про те, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну відповідати на будь-які виклики сучасності! Й ми не зупиняємося!», – повідомив Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

За багато років у сфері вітчизняного ритейлу «АТБ» стала драйвером усієї галузі. У цьому немає нічого дивного. Ця торговельна мережа фактично відкрила  нашій країні формат магазину самообслуговування. «АТБ» став першим українським маркетом, де можна було самостійно наповнювати кошик необхідними продуктами. Багато того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого супермаркету Буковини, свого часу було впроваджено, а в деяких випадках і розроблено саме в «АТБ». Це системи підвищення енергоефективності, рекуперації тепла, сучасні онлайн-сервіси та диджитал-рішення, завдяки яким купувати комфортно, безпечно та зручно. Це європейський підхід до ведення бізнесу. Останнім часом в «АТБ» були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу. У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження також технологія Scan & Go, яка дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари й оплачувати їх в мобільному додатку.

peredplata