У Центрі обслуговування платників чернівчанам надали 243 тисячі послуг

Протягом десяти місяців цього року (відповідно до програми зчитування відвідувачів) Центр обслуговування платників податків відвідало 243660 платників. Про це повідомляє Сектор комунікацій ДПІ у м. Чернівцях.

Відвідувачам надано понад 243 тисячі послуг: консультаційних – 6848; інформаційних – 5935; адміністративних –19297 та понад 211 тисяч інших послуг (прийом звітності, вхідних документів та інші).

Найчастіше містяни звертаються до центру обслуговування з метою видачі їм реєстраційного номера облікової картки платника податків. Таку послугу впродовж цього року отримали 8173 мешканці Чернівців.

До ДПІ у м. Чернівцях цього року надійшло 1950 письмових звернень громадян, в т.ч. 110 заяв та 1840 заяв, за якими передбачено надання інформації (довідок) згідно із законодавчими та нормативними актами. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість звернень збільшилась на 771.

Податківці надали відповіді на 33 письмових запити на публічну інформацію, згідно Закону України “Про доступ до публічної інформації” від громадян.
Скарги на роботу працівників Центру обслуговування на сервіс „Пульс” не надходили. Нагадуємо, що сервіс «Пульс» – гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044) 284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФСУ, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю та митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України.

Запрошуємо скористатися послугами Центру обслуговування платників ДПІ у м. Чернівцях, що знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, 200-А. Ми на вас чекаємо: у понеділок, середу та п‘ятницю з 09.00 год. до 18.00 год., у вівторок та четвер з 09.00 год. до 20.00 год., у суботу – з 09.00 год. до 16.00 год., неділя – вихідний.

peredplata