У ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ЦЬОГО РОКУ ФАХІВЦІ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ БУКОВИНИ РОЗГЛЯНУЛИ 98 ПИСЬМОВИХ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН

Слід зауважити, що буковинці цьогоріч звертались до фіскальної служби за роз’ясненнями дещо менше, ніж торік. Так, за січень-березень 2018 року до фіскальної служби області надійшло на 1 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року – роз’яснює заступник начальника Головного управління ДФС у Чернівецькій області Іван Матіос.

За його словами, усі письмові звернення розглянуто вчасно, запитувачам надані змістовні роз\’яснення згідно з нормами чинного податкового законодавства без порушення термінів розгляду.

Загалом, щозглянувши тематику порушених запитань у зверненнях громадян слід зазначити, що 29 авторів інформували про ухилення від сплати податків, 9 звернень стосувались отримання реєстраційних номерів облікових карток платників податків (ідентифікаційних кодів), 5 листувальників цікавились проведенням контрольно-перевірочної роботи, 6 звернень – щодо загальнодержавних податків (плата за землю, ПДФО) та 2 звернення – щодо реструктуризації податкового боргу.

Також буковинці цікавились ліцензуванням певних видів господарської діяльності, подання податкової звітності, реєстрації та обліку платників податків та реструктуризації податкового боргу.

Заступник начальника фіскального відомства Іван Матіос нагадує платникам податків про те, що оформлення письмових звернень платників податків здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Перш за все, звернення адресується на адресу фіскальної служби, якщо вирішення порушених у зверненні питань належить до компетенції фіскального органу.

У зверненні мають бути вказані прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції тощо. Письмове звернення повинно бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.

peredplata