З 30 квітня в Чернівцях розпочне роботу Центр надання адміністративних послуг

НАП буде працювати на базі дозвільного центру, який і до цього надавав біля 39 адмінпослуг. Але відтепер до цього мають долучитись й інші виконавчі органи міської ради та підприємства, які мають повноваження та надають адміністративні послуги, повідомляє сектор інформації та зв’язків з громадськістю Чернівецької міської ради.

В першу чергу робота ЦНАП має спростити взаємодію виконавчої влади з громадянами, тобто для того, щоб отримати будь-яку інформацію, дозвіл, довідку, погодження, посвідчення тощо, чернівчанам не доведеться бігати по різних установах – всі ці питання можна буде вирішити в межах одного приміщення.

Працівники ЦНАП мають надавати громадянам повну інформацію про перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, вартості чи безоплатності процедури, терміну прийняття рішення, переліку адміністративних органів, уповноважених вирішувати питання, яке цікавить заявника. Також у повноваження ЦНАП входить видача бланків заяв та надання допомоги при їх заповненні.

Перелік виконавчих органів міської ради та підприємств, що надають адміністративні послуги:

• Відділ державної реєстрації міської ради

• Відділ охорони культурної спадщини міської ради

• Департамент економіки міської ради

• Департамент житлово-комунального господарства міської ради

• Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради

• Служба у справах дітей міської ради

• Управління освіти міської ради

• Першотравнева районна у місті рада

• Першотравнева районна у місті рада

• Шевченківська районна у місті рада

• Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство

peredplata