В Центрі надання адміністративних послуг, що знаходиться за адресою м.Чернівцівул.І.Підкови, 2 (в приміщенні колишньої Садгірської районної у м.Чернівцях ради), можна отримати адміністративну послугу щодо видачі довідки про склад осіб, місце проживання яких зареєстровано у житловому приміщенні/будинку.
Перелік документів, який необхідний при наданні даної послуги:
- Письмова заява встановленого зразка.
- Документ/документи всіх зареєстрованих осіб, до якого/яких вносяться відомості про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання (паспорт громадянина України, тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання тощо).
- Документ, що підтверджує право власності, або право на проживання в житлі ( у випадку, якщо необхідна довідка за адресою по якій особа є власником, але місце реєстрації її згідно паспорту за іншою адресою).
- Свідоцтво про народження дитини, або свідоцтво про належність до громадянства України, якщо вона не досягла 16-річного віку.
- Свідоцтво про народження/шлюб/розірвання шлюбу/смерть , або інший документ, який підтверджує факт родинних зв’язків.
- Рішення суду (у разі необхідності/наявності).
- Копія доручення у разі подання заяви представником.
Адміністративна послуга є безкоштовною. Довідка видається особі у день звернення. Якщо виникають питання, пов’язані із внесенням, редагуванням відомостей, які містяться у реєстрі територіальної громади – термін надання послуги – до 5-ти робочих днів.
Консультація за телефонами:
560-540 (ЦНАП вул. І.Підкови,2).
571-270 (відділ реєстру територіальної громади міста Чернівців)