У чернівецьких школах та дитсадках стартував конкурс патріотичного малюнку та плаката

Малюнки чернівецьких дітей, які визнають переможцями конкурсу, рекомендуватимуть для використання у зовнішній соціальній рекламі, інших формах соціальної реклами. Про це повідомив директор управління освіти міської ради Георгій Олійник.

Творчий конкурсу малюнка та плаката «Батьку! Брате! Захисти Україну, наш дім, нашу родину!» оголошено серед вихованців дошкільних, учнів загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів Чернівців.

Його мета – формування національної, громадянської свідомості дітей та підлітків, привернення уваги молоді до подвигу українського воїна-захисника під час проведення АТО, формування у молоді почуття національної гідності, готовності до виконання громадянського, в т.ч. військового обов’язку, психологічної готовності до участі батьків, рідних у мобілізаційних заходах.

До участі у конкурсі запрошуються вихованці дошкільних, учні загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, за чотирма віковими групами:
І група – діти 4-5 років;
ІІ група – діти 6-9 років;
ІІІ група – діти 10-14 років;
IV група – діти 15-18 років.

Враховуючи особливості проведення конкурсу, кількісний склад учасників не обмежується, приймаються як індивідуальні так і колективні роботи. Конкурс проводиться у номінаціях: малюнок, плакат. Творчі роботи, подані на конкурс, можуть бути виконані у довільній графічній або живописній техніці. Розмір конкурсної роботи не може перевищувати формат А-3, робота не оформляється рамкою.

При оцінці робіт буде взято до уваги творчий підхід, оригінальність задуму, художній рівень та майстерність виконання, відповідність тематиці конкурсу, органічне поєднання національних художніх традицій та сучасних тенденцій формостворення.

Роботи до участі у конкурсі приймаються до 27 лютого ц.р. Журі конкурсу визначає переможців у кожній віковій категорії. Автори кращих робіт нагороджуються цінними подарунками Чернівецької міської ради та грамотами управління освіти Чернівецької міської ради. Роботи-переможці рекомендуються для використання у зовнішній соціальній рекламі, інших формах соціальної реклами.

peredplata