«Шарові» чоботи» за «нешарову» ціну

«Шарові» чоботи» за «нешарову» ціну«Наприкінці жовтня придбала зимові чоботи зі штучного хутра у бутику «Супер шара», що в приміщенні ринку «Формаркет» у Чернівцях, а через півтора місяця на одному з чобіт почала відклеюватися підошва.

Заплатила більше 300 гривень, взула за цей час всього разів зо десять, не більше, а зараз доведеться хіба що викинути придбане взуття, — крик душі Олени Казимирівни Гуцуляк зі Сторожинця. – Адже навряд чи й у майстерні візьмуться ці чоботи відремонтувати. Звертатися до продавців немає сенсу – я не вимагала, а вони не поспішали видати чек на покупку, адже зазвичай його не видають нікому. Тепер я зрозуміла свою помилку, однак хочу знати, чи існує хоч якась гарантія чи відповідальність продавців за реалізований товар сумнівної якості?»

Юрист Чернівецького обласного управління з захисту прав споживачів Зоя Іванівна Штогрин:
— У разі придбання покупцем взуття зимового асортименту, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.94. зі змінами, гарантійні тер-міни сезонних товарів обчислюються з початку відповідного сезону, у цьому випадку з 15 листопада по 15 березня. Тому, зважаючи на звернення, гарантійний термін придатності придбаного товару ще не сплив.

Коли продавець при продажу не видав покупцю чек, останній може звернутися з письмовою претензією до магазину, зазначити, коли купив товар та за яку вартість, а також які недоліки виявив. І просити його усунути недоліки (у цьому випадку відремонтувати чобітки). У разі, коли це неможливо, — вимагати повернення сплачених коштів. У претензії покупець має зазначити, що їй на вимогу було відмовлено у видачі розрахункової документації. Після цього оригінал нехай передасть підприємцю (продавцю), а копію з претензією залишає у себе.

З моменту отримання претензії підприємцю надається 14 днів на вирішення питання цієї претензії. Якщо ж за цей період реагування не відбулося, покупець має всі підстави звернутися з копією до управління із захисту прав споживачів у області. За відсутності підприємця-власника на місці реалізації товару претензію йому мусить передати продавець. За небажання продавця прийняти претензію-оригінал та поставити відмітку про її отримання споживач має право звернутися до адміністрації ринку «Формаркет» та через неї вручити претензію.
Підготувала Наталія БРЯНСЬКА

peredplata