«Упродовж тривалого часу, починаючи з липня 2009 року, ходжу до свого територіального КЖРЕПу та прошу відремонтувати чи замінити водостічну трубу на зовнішній стіні будинку, в якому розміщена моя квартира, але мене там наче не чують та жодним чином не реагують, — крик душі чернівчанки Валентини Іванівни Іващенко з вул. Залозецького, 105. – А внаслідок неякісного водостоку всі дощові й талі води потрапляють під асфальт, тобто під фасад будинку. Від цього мокріє стіна, навіть речі в шафі стають вогкими та невдовзі можуть запліснявіти. Переставити шафу мені нікуди, отож аби вдягтися, доводиться завчасно виймати з неї одяг та просушувати. До всього, від вогкості під будинком та у підвалі розвелося безліч комарів, дошкуляння яких не дає нормально жити. Керівник підприємства одного разу таки відреагував на моє чергове звернення й прислав майстрів, котрі начебто роботу зробили. Але за два дні все знову стало як було – частина ринви, якою доточили трубу, відвалилася. Я просила, аби зробили так, як це зроблено вздовж першого під’їзду, де робота виконана дуже професійно і тамтешні мешканці не потерпають від таких незручностей, але ніхто не слухає. Чому так все відбувається? Що це означає: майстри комунального підприємства не вміють чи не хочуть якісно виконати роботу?»
Начальник КЖРЕП- 11 Ростислав Вячеславович Шерстюк:
— Питання ремонту водостічної труби за адресою Залозецького, 105, перебуває в мене на контролі. Я знаю проблему цієї мешканки, вона була на прийомі, і я не лише як керівник підприємства, а і як депутат пообіцяв, що в найкоротші терміни все приведемо до ладу. Просто накопичилося багато невідкладних справ, тому питання стоку води з даху будинку, про який йдеться, досі остаточно не закрите. Сподіваюся встигнути впродовж 10 днів – до кінця наступного тижня.
Р.S. Коли верстався номер газети, керівник КЖРЕП №11 повідомив, що роботи за адресою Залозецького, 105 виконані якісно та в повному обсязі. Ось так би працювати всім комунальним підприємствам.